Nekad bonge13 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bonge13

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? brodsmula #5948

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är ganska rolig, han gillar att köra bil, dricka , vara sig själv och lyda lagen. Han är också snäll och omtänksam. Han är inte med i något gäng eller mafia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med olika saker som att se till så att alla sköter sig och inte åker runt och skjuter folk bara för att det är kul, jag skulle även kunna vara som en civilpolis som bara åker runt och patrullerar gatorna för att kolla om alla sköter sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja en av reglerna är att man inte får skicka två ban-överklagningar på 24 timmar bara en under 24 timmar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat Fivem i några år och har aldrig riktigt tänkt på att bli medlem men det är dags nu tänker jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt kanske att mina vänner har/är varit medlemmar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka