Nekad Bomullsplockaren | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bomullsplockaren

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Bomullsplockaren

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258746938/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Krznar

Vad är ditt discord namn? Bomullsplockaren#0439

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Ismayilov och är 20 år gammal från azerbadjan. Han Gillar dyra bilar och åka snabbt. Han gillar att tjäna snabba cash. Han har imigrerat från Azerbadjan till Malmö där han har några side hustles. Han gillar lösa brudar och festa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill komma vidare i spelet och ha flera spår att kunna gå i. Jag tycker om att spela med vän
ner och detta kommer göra servern mycket roligare eftersom det finns flera möjligheter att tjäna pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill utveckla mig mer inom servern. Jag vill bli mer kunnig inom RP världen
och jag vill ha ett riktigt jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 17 timmar och 30 minuter

Hur hittade du Multistaden? En polare rekommenderade den till mig och jag blev väldigt nöjd med servern efter jag testade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad i början av min speltid på denna servern när jag ej hade lärt mig reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte för att jag letade efter en stabil server att spela på och känner att jag hittade det här.

Senast ändrad:
du behöver utveckla på berätta om din karaktär, varför just du ska bli Whitelis,varför vill du bli whitelist

Senast ändrad:
du har fått en tid på dig att utveckla.
denna ansökan ska vara utvecklad innan 21:00 annars nekad pga inaktivitet.

du måste utveckla mer.
nekad.
inaktivitet och vill inte visa engemang för att bli whitlistad. gör en ny ansökan och gör den mer utvecklad :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka