Dubbelpost bojan13414 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bojan13414

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198946936453/

Ditt Hex-ID: 11000013acf6685

Vad är din discord tagg? dpOn31 #7457

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: powergaming

Hur lång tid var din ban? För att jag gjorde fel i att inte rpa rätt alltså att jag powergamea vilket var väldigt fel. och wille1910 ansåg att det var fel av mig att inte rpa som man ska och då bannade han mig för att jag ska ta lärdom av bannen och förbättra/inse det felaktiga.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag kör på motorvägen med min bil och bara cruisar runt och tar det lugnt. sedan ser jag en tesla som åker emot mig i full fart och jag antog att personen ville ha ett race så jag gasa på. Han lät som han var ganska ung så jag kan inte klandra honom han är bara ett litet barn och inte ligger på samma rp nivå som lite äldre men i alla fall han frågar mig "har du sett en f4a" och jag svarar inte för att ja anser att det är väldigt orealistiskt att prata med någon från en bil till en annan bil när man kör i över 100 kmh och har rutorna uppe. han fortsätter att följa efter mig och fråga om jag sett en f4a eller var det va han sa så jag svarar "skitunge" vilket inte var sådär jättemoget och jättebra men då väljer han och kör in i mig satt jag snurrar kanske 1 var (snurra INTE volta) utan att krocka i något. då jag var irriterad och sur för att ja vet att det inte är ett bra scenario och detta var kass rp så väljer jag att fortsätta vilket var fel eftersom man alltid ska fortsätta rpa och ta klagomål/ooc snack i support. det var de som hände och jasg ber om ursäkt för det och hade jag vetat att det skulle slutat så här skulle jag aldrig gjort det.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var jag som gjorde fel. Jag skulle fortsatt rpa på scenariot och inte göra det jag gjorde. Jag hade istället kunnat rpa på det och sedan kontaktat support eftersom jag ansåg att det var väldigt dålig rp från hans sida. Jag gjorde fel och jag är medveten om det och lovar att det inte ska ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle fortsatt rpa på scenariot och inte göra det jag gjorde. Jag hade istället kunnat rpa på det och sedan kontaktat support eftersom jag ansåg att det var väldigt dålig rp från hans sida. Jag gjorde fel och jag är medveten om det och lovar att det inte ska ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle fortsatt rpa på scenariot och inte göra det jag gjorde. Jag hade istället kunnat rpa på det och sedan kontaktat support eftersom jag ansåg att det var väldigt dålig rp från hans sida. Jag gjorde fel och jag är medveten om det och lovar att det inte ska ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått backa tillbaka bandet så hade jag 1. stannat vid sidan av kanten för att prata med han där 2. inte använt sådana ord 3. svarat på frågan och faktiskt fortsätta rpa. om det nu hade hänt att bilen snurra nått varv skulle ja rpa "skadad"/rädd osv...
och inte gjort som jag gjorde eftersom det var fel att inte rpa korrekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har och kommer lära mig mycket av denna unban om jag nu får unban men ja jag kommer lära mig oavsett om jag inte blir unbannad. Jag kommer 1 läsa reglerna igen ord för ord 2 fortsätta rpa oavsett hur fel någon en gör och sedan ta det i support 3 förbättra min rp omedelbart. finns nog mer som jag inte hunnit tänka på. Jag lovar att detta inte ska ske igen och att jag ska följa alla regler som finns i servern och respektera andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Dubbelpost,du får endast skicka in en överklagning per vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka