Nekad Bogha | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070022145/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är William i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? Bogha0985

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär i spelet är 11 år och snäll hjälpfull jag brukar oftast vara glad och rolig min karaktär har inte jätte mycket bilar och pengar och vill förbättra livet jag vill också inte att mina vänner ska ha några problem och att jag själv ska ha problem här.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att vara online ofta på server typ tio timmar varje dag om inte mer och om jag får jobb hos mekonomen så kommer jag bidra med att hjälpa många personer när deras bilar är sönder när de andra mekonomerna är offline på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska hjälpa allt och alla på servern och jag kommer vara online ofta och servern är rolig och jag spelar ofta på den så jag hade hjälpt till ganska mycket.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag först började började spela fivem för att jag letade efter en bra stor svenska server som hade ett bra rollspel och som hade bra regler som inte låter folk göra vad dom vill och efter typ tre dagar så tyckte jag att servern var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra på att rollspela som möjligt och att jag vill kunna få pengar och då sälja bilar för inte högt pris alls.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara Unive för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka