Accepterad bogdanpizzeria | Medlem ansökning (VIKTOR.NI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bogdanpizzeria

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198885843425/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? lövve#5298

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2001

Berätta om din karaktär. Bogdan är en relativt ung grabb som vid tidig ålder började baka egna pizzor, hans uppväxt va tuff på grund av att hans pappa vart ganska aggressiv när det kom till Bogdan's bakande. Hans mamma va en typisk hemmafru, pappa skötte pengarna och mamma skötte allting där hemma, så är Bogdans uppfattning om ett förhållande, därför började han grinda i tidig ålder och känna pengar redan vid 9 års ålder. Bogdans liv handlar bara om grind och att lita på nära å kära, sålänge Bogdan bakar deg och tjänar deg mår han toppen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har flertal polare som spelar på just Unive och för tillfället har jag ingen go-to server direkt. Skulle vara perfekt att äntligen kunna spela med kompisarna efter lång väntan på ett trustable server med en rejäl spelarkrets. Varför JUST jag ska bli medlem vet jag inte riktigt, hade bara varit roligt om jag ska vara ärlig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt, jättemånga kompisar som spelar där och rekommenderar servern starkt, vill äntligen ha en server att gå till varje dag och känna att man har något att göra.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa så roliga scenarion som möjligt tillsammans med mina kompisar ingame och kommande kompisar som skall göras genom rollspelet!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara med när servern utvecklas och kanske en dag sitta någonstans i ledningen och göra skillnad gällande folk som inte beter sig eller inte sköter spelreglerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, som sagt letar efter en go-to server, tror Unive skulle vara KLOCKREN!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka