Accepterad Bobo.11k | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? Hapyxz MEN VILL GÄRNA HA ATT SR.MOD PlUS TAR DENNA! DET FANNS INGET BEVIS NÄR JAG FRÅGADE OM DET TILL STAFFS SÅ JAG ANTAR ATT DET ÄR FÖR JAG HADE ROLLEN I EN DISCORD SOM VAR CUSTOMER MEN VILL FÖRKLARA MIG ATT JAG ALDRIG HAR SPOOFAT FÖR OM JAG NU SKULLE HA SPOOFAT SÅ HAD EJAG INTE SKRIVIT EN BAN ÖVERKLAGAN DÅ SÅ SKULLE JAG JU HA SPOOFAT MIG IN PÅ SERVER

Bild på banmeddelande: spoofer ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att det var för att jag hade customer rollen i en spoofer dc där dom sålde fivem och fortnite spoofers MEN DET FANNS INGET BEVIS NÄR JAG FRÅGADE ANDRA STAFFS SÅ JAG ANTAR ATT DET VAR DÄRFÖR. Vilket jag förstår till 100% men vill förklara min sida i det hela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ju då redan en ban som var för meta discord där jag hade varit bannad sen så fick jag unban och då så satt jag i en discord medans jag försökte få medlem och då så vart den leakad men jag var inte inne på servern under tiden jag satt i discorden och då så va det bara en gång jag gick in och kollad det var för att se om jag var unbannad för ibland glömmer folk att unbanna när man blir godkänd då så va det de ända sen så då blir jag bannad detta var då ungefär en och en halv månad sen då så sen när jag ska skriva en ban överklagan och behöver ta bild på bannen så står det att jag var bannad för spoofer vilket jag var väldigt schockad till i början och sen ringde jag minna vänner och frågade varför jag hade kunnat blivit bannad för spoofer och då sa dom att det kan ha varit för att jag hade costumer rollen i en discord där dom då sålde spoofers men det var inte bara till fivem jag tror att den där discorden är borta nu men det jag då köpte var en fortnite spoofer eftersom att jag var p bannad på unive för meta och sen så var jag bannad på fortnite för jag hade fuskat en gång då så när jag då var bannad på unive tänkte jag att ja kanske skulle börja med fortnite så jag hade något att göra när jag var hemma och spelade då så köpte jag en fortnite spoofer för 70kr av en kille som hette yaharen sen då när jag hade köpt den så fick jag ju då rollen customer i discorden där han sålde fortnite fusk fivem spoofer och fortnite spoofer så då antar jag att det är för den anledningen som jag är bannad för MEN NU OM DET VAR EN FIVEM SPOOFER DÅ SÅ SKULLE JAG JU INTE SITTA OCH FÖRSÖKA FÅ UNBAN I EN BAN ÖVERKLAGAN DÅ SÅ HADE JAG JU SPOOFAT MIG IN PÅ SERVERN ISTÄLLET FÖR ATT SKRIVA DENNA BAN ÖVERKLAGAN.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag inte säga att den är eftersom att det då var så att Hapyxz som nu bannad mig för spoofer inte hade kunnat haft en anning att det inte var en fivem spoofer jag hade gjort samma ska som hapyxz om jag var staff och såg att någon hade en customer rollen i en spoofer discord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan erkänna till alla mina tidigare bans att jag har gjort otroligt mycket fel på servern och förstört mycket till serverns rp jag har blivit bannad för en massa saker som shoot on sight meta discord terror dåd men jag står för det mesta av detta jag har blivit bannad för spoofer innan också men då var det en staffs som bannad mig utan anledning och sedan efter släppte montage. Jag har gjort extremt mycket saker på servern men jag BER OM URSÄKT för allt som jag har gjort med att försöta serverns rp och hållt på att göra så att communityt blir sämmre men detta har jag nu insätt under alla mina bans att det är inte värt det att sitta och förstöra för alla andra och att det bara blir sämmre för alla inklusive mig som det blir när jag behöver sitta i en ban överklagan och verkligen försöka att få unban eftersom att det är otrligt kul på unive när man faktiskt rpar det är inte lika kul att bara åka runt och skjuta och hålla på att jävlas mot alla staffs det som är riktigt kul det är när man har en bra rp nivå och är med folk som faktiskt kan rpa så att man inte åker runt med en massa problem spelare. Det har jag gjort och då blir det en press att du också ska hålla på att göra en massa fel och om du inte gör det så kommer du inte va välkommen att prata eller vara med dom. Så det är viktigt att vara med folk som kan rpa för då får du en bättre rp. Det blir att du ångrar dig varje gång direkt efter du gjort ett regel brott eftersom att det både kostar pengar för dig att tappa din krim roll och att du känner dig taskig och fattar att du gjort fel och försötrt för alla andra. SÅ JAG BER OM URSÄKT FÖR ALLT JAG GJORT OCH DET KOMMER INTE ATT SKE IGEN OM JAG FÅR EN TILL CHANS DET LOVAR JAG JAG KOMMER FÖRBÄTTRA MIG OCH LÄRA MIG FRÅN MINA MISTAG.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra så himla mycket för spoofer bannen men min ban jag hade innan detta som var meta hade jag kunnat gjort mycket annurlunda som att inte ens vara med sånna som är problemspelare sedan så hade jag ju inte ens behöft vara med i den discorden och bara varit en normal rpar som inte sitter och pratar i någon discord och pratar ingame istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja för min meta discord ban har jag lärt mig att det inte är värt att vara med en massa problem spelare eftersom att det bara gör så att du också begår problem vilket gör så att det blir dåligt för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka