Accepterad bobish | Medlem ansökning [Ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobish

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? ttd0527

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2010

Berätta om din karaktär. Skriv namn, efternamn, ålder, jag heter abdi kalsong och är 23 år.

bakgrund, känslor, intressen när jag växte upp så hade jag en grov adhd och gluten så jag störde mycket i skolan och vart ut skickad flera gånger per dag och sen så hade jag en dröm att bli polis men jag tänkte då att jag inte kunde de för jag kan inte bete mig men efter nåra år sa hade jag blivit bättre på att lyssna och sitta stilla och nu kom de den dagen jag skulle ansöka till polis och så tog jag intervju, sen så efter nåra dagar så fick jag ett brev och det var ju polis intervju se om jag klara den eller inte och så öppnar jag den och det står att jag klara polis intervjun och jag vart gätte glad när de stod att jag klara det, sen efter nåra år så fick jag lungcancer och var tvungen att sluta som polis då jag inte kunde göra så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycke bra rp oss polisen och för båda parterna och göra så polisen blir bättre på att rpa så det blir roligare rp jag kan ochså bidra med realistiskt rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att du inte ska vinna alla scenario och det ska va kul för båda parterna och va så bra rp som möjligt och inte vinna hela tiden för de tråkigt för ena parten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja pwg är att man krockar in i en väg och kör där ifrån utan att rpa på skadorna. rdm/vdm rdm är när man bara skjuter nån utan nån anledning. vdm är att man dödar spelaren med en bil utan anledning. och metagaming är när man pratar i discord och ger information från discord till ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har mycket erfarenhet inom rp då jag brukar rp mycket som polis och har erfarenheterna som krävs för att va polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag kan rpa bra och gillar att va polis för där är min bästa rp för jag gillar att va polis för då händer mycket och gillar att följa reglerna inom polis.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka