Nekad Boben | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boben

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? boben0807

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Olle svennson han är 24 år gammal kommer ifrån göteborg och har alltid velat gå med i mc klubbar i hela hans liv ända sen han var liten har han drömt om att få sitta på en HD och köra runt. Nu har han tagit sig dit olle är en karaktär som jobbat inom klubb som dörrvakt och spenderat mycket tid inom MC-klubbar. Olle brinner för att köra sin MC och ha ett socialtnätverk, både inom sin MC-klubb men är också ute mycket bland vänner. Olle har lätt för att skapa nya vänskaper och blir snabbt omtyckt av alla. Olle är omtänksam, hjälpsam och social kille som många dras till, kanske är det hans trygga sida eller att han alltid är vänlig mot nya människor. Olle har familj och vänner på solsidan och hoppas kunna fortsätta bygga vidare sitt liv i denna stad. Olle har en lagom attityd och försöker alltid lösa allting utan drama och ser hellre en utflykt med sin klubb eller socialt prata på klubben med sina vänner. Jag har en del erfarenhet av socialt RP och är nog mycket där jag kommer kunna bidra mest. Är alltid trevlig och hjälpsam och hoppas kunna bidra till roliga scenarion som inte slutar i drama.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att föregå med gått exempel och inte göra dåliga scenarios och inte spela för att vinna utan att ha rolig rp och socialt rp skulle jag säga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att inte ska låta sig själv vinna utan andra också t.ex om du rånar banken ska du låta andra i scenariot också vinna som t.ex rån partner eller polisen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a det har jag rdm= random death match och det menas att du dödar någon utan anledning vdm =veichle death match de betyder att du använder ditt fordon för att mörda någon och NLR New life rule om du blir skjuten och sen när du vaknar upp igen ska du inte komma ihåg någonting ifrån de scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag gillar att spela five m och inte spelar för att vinna utan för att alal ska ha roliga scenario och socialt rp

Nekad.
Anledning:
Plagiat (Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka