Bobelito
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/765611980589323112/
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Bobelito#3052
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2001
Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på 23år Han har inget hus och bor i sin bil. Han blir lätt ledsen eller arg och hans känslor kan skifta från skratt till arg fort. Han är trevlig och kan prata i timmar när han väl pratar med någon. Han kan va lite bortskämd och dryg men inget som han egentligen är menat illa. Han vill gå i sina föräldras fotspår och försöka fixa sitt liv. min gubbe har även svårt med ekonomin och budgeten är tjat när de kommer till att handla mat och livsmedel för att kalra vardan vilket leder till att min gubbe börjat hålla på med olagligheter så som narkotika smuggling. och andra kriminella aktiviteter detta vet såklart inte hans familj om då de skulle bli för oroliga
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går iumed att denna servern tycker jag att den har seriös och bred RP utöving. jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag känner att denna servern är aktiv och har många spelare online, en aktiv staff som jag ser har utvecklat servern väl. sen tycker jag att det verkar va rolifgare att vara medlem och spela än att inte vara det så det hade betytt mycket om jag blev det.
Hur hittade du Unive? Scrollade igenom listan på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att gå i mina föräldras kriminella fotspår och visa dom att jag kan klara mig själv. Jag vill också få till min ekonomi i balans på de snabbaste och lättaste sätt möjligt. Jag vill få nya vänner genom att gå med i gäng eller bara bli kriminel partner med någon. Jag vill bli den största och farligaste bossen i Unive staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckla servern mer till en högre RP nivå som är seriös och rolig för mina medspelare. så att alla runt omkring mig får en chans att få en bra spelupplevelse. så att de känner att denna server är en hög och seriös RP nivå
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar lite på Coast to coast rp då och då.
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Bobelito#3052
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2001
Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på 23år Han har inget hus och bor i sin bil. Han blir lätt ledsen eller arg och hans känslor kan skifta från skratt till arg fort. Han är trevlig och kan prata i timmar när han väl pratar med någon. Han kan va lite bortskämd och dryg men inget som han egentligen är menat illa. Han vill gå i sina föräldras fotspår och försöka fixa sitt liv. min gubbe har även svårt med ekonomin och budgeten är tjat när de kommer till att handla mat och livsmedel för att kalra vardan vilket leder till att min gubbe börjat hålla på med olagligheter så som narkotika smuggling. och andra kriminella aktiviteter detta vet såklart inte hans familj om då de skulle bli för oroliga
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går iumed att denna servern tycker jag att den har seriös och bred RP utöving. jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag känner att denna servern är aktiv och har många spelare online, en aktiv staff som jag ser har utvecklat servern väl. sen tycker jag att det verkar va rolifgare att vara medlem och spela än att inte vara det så det hade betytt mycket om jag blev det.
Hur hittade du Unive? Scrollade igenom listan på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att gå i mina föräldras kriminella fotspår och visa dom att jag kan klara mig själv. Jag vill också få till min ekonomi i balans på de snabbaste och lättaste sätt möjligt. Jag vill få nya vänner genom att gå med i gäng eller bara bli kriminel partner med någon. Jag vill bli den största och farligaste bossen i Unive staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckla servern mer till en högre RP nivå som är seriös och rolig för mina medspelare. så att alla runt omkring mig får en chans att få en bra spelupplevelse. så att de känner att denna server är en hög och seriös RP nivå
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar lite på Coast to coast rp då och då.