Nekad Bobby123 | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby123

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? gilbert5530

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Igor Limstift och han växte upp i östra delen av Skåne. Hans bror Dior är 3 år äldre än Igor. Tyväär så växte Dior upp på fel sida av världen och därför började han använda droger och kriminallitet när han var ung. Han överlevde allt men kom ut ur fängelset med hjärnskador efter alla droger han använt. Igor är därför tvungen att ta hand om Dior och jobba hårt för att få mat till sig själv och Dior. Igors Mamma dog av en terrorist attack när Igor var ung och därför har han haft det tuft hela sitt liv och han har sett sin familj gå igenom tuffa känslor och Igor har blivit mer och mer arg och ledsen för varje år som gått. Igor har som dröm att bli polis för att han är väldigt intresserad av det och Igor vill skapa rättvisa i världen så människor inte ska hamla i den kriminella världen som hans bror eller att människor ska bli drabbade av kriminellt liv. Igor växte upp med sin Pappa som älskade fordon och racing sporter. Igor har därför ärvt de intressena och hans favorit bilar är Audi RS6 BMW M5 och Mclaren Senna. När igor fick sitt körkort så drömde han om att han skulle få en av dessa bilarna när han får ihop tillräckligt med pengar. Men när igor hade flyttat in i sin nya stad så blev han rånad på sin bil och alla sina värdesaker vilket gjorde så att hans liv blev väldigt dåligt. Igor lyckades käna ihop till en ny Saab men han strävade fortfarande efter den magiska känslan av en Audi RS6. Han kunde inte fatta hur bensin kunde bli sån extrem kraft och kännas så speciellt. Därför är Igor redo att göra allt han kan för att uppnå sin dröm som polis och att äga en Audi rs6.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med väldigt hög RP nivå för jag tar sånt här väldigt seriöst. Jag kommer komma med mogenhet i scenario och försöka förbättra alla scenario så mycket jag kan. Jag kommer också inter bara tänka själviskt utan jag kommer också hjälpa andra i dessa scenario. Mitt mål är också att vara unik i servern så att jag inte bara är som alla andra. Jag kommer också använda /sme och /me för att visa hur min gubbe mår och vad som händer till exempel om jag krockar kommer jag använda /sme ont i kroppen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska köra för att vinna och man ska ibland ge upp så den andra kan vinna också. Det gör sitvationen mycket roligare och bättre. Som t.e.x om man är i ett alvarligt skottlösnings scenario och man håller på att inte spela seriöst och kanske tramsar så man själv kan vinna så ska man göra mottsatsen så att alla kan vinna. Man ska inte heller bara tänka på att man ska vara rik utan man ska hjälpa andra bli rika också så alla har det bra och rpar seriöst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. T.ex combat loggin vilket är att du loggar ut eller stänger av spelet så du försöker rymma från ett pågående scenario. RDM är Random Death Match och det kan vara att om du är vid sjukhuset och chillar sen kommer någon och skjuter dig eller slår dig från ingenstans. VDM är samma sak fast med en bil så att du använder ett fordon som vapen. Fear RP Är när du inte värnar för ditt egna liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! Jag har spelat på massor med rp servrar och en av dem som hette CentralenRP var jag whitelistad på och jobbade som mekonom och bilförsäljare så jag har jobbat en del. Jag har spelat på unive innan också men det blev förtramsigt på servern men nu är det riktigt bra så jag är mer än glad av att få spela på servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har alltid älskat rp men kan inte komma på något annat.

Glömde åldern på min karaktär och han är född 2020-09-01

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, Öva mer på grund reglerna. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka