Nekad Bobbilobbi11 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bobbilobbi11

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicholas

Vad heter du på discord? Bobbilobbi1

Vad är ditt Hex:ID 110000147cd2498

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. mån: 15.10-21. om jag inte hittar på något
tis: 15:10-21.om jag inte hittar på något
ons: 15:10-21.om jag inte hittar på något
tors:15:10-21. om jag inte hittar på något
fre:14:10-hur länge jag orkar
lör: när jag vaknar tills hur länge jag orkar spela
sön: när jag vaknar till 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? i nästan 4 månader har jag varit medelm här på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går tyvär inte att biofoga en bild men jag har totalt blivit bannad 1 gång kan sicka pm om ni vill

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. enligt mig är det typ att göra allt det mindre jobbet så staffs inte har lika mycket att göra. Typ ifall någon råkar slå och så dör den personen så måste dem inte skriva i /help så kan man själv bara ressa personen. och ifall man ser någon lalla runt så kan man kicka dem och om personen inte lysnar så och kommer in och lallar igen så kan man göra svban.

Varför vill du bli servervakt på servern? för det är så många som inte kan bete sig ine på servern ibland och hjälpa dem som behöver hjälp med en bill som typ har fastnat som är ivägen vid ett garage till.Ex. ifall jag ser ett garage och det är en bill som är uppå ner där bilen spawnar så kan jag gå dit och dva den. så jag vill Hjälpa till att få bort problem spelare och hjälpa med små saker

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption betyder att du bryter mot regler och beretta sv chatten till någon annan och att beretta om bans som spelare har fåt

abuse är när du till exempel toggelid i skottlosningar då du kan se vart folk är genom vägar och buskar för deras id är ovan dems huve.

Nekad utveckla din ansökan. Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Tillbaka