Nekad BOB_LoL | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan..

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328115093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? BOB_LoL#4383

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar svensson och och har ett ganska stort intresse av fordon när han fick sin första bil så insåg han att han var ganska duktig på bilar och nu äger han en stor båt och ganska många bilar Oscar föddes i unive men har flyttat runt lite men insätt att han trivs bäst i unive. Oscar är 21 år gammal och gillar bilar och fiske.

Oscar var ganska blyg till en början men har nu blivit en väldigt social person med många vänner och sprider mycket glädje

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli whitelistad på den server för jag spelar väldigt ofta ca 3-4 timmar om dagen och vill i framtiden kunna bli typ servervakt eller något sånt så jag kan hjälpa till att få bort lallare m.m som jag möt på ganska många gånger och då inte kunna gjort något åt då och har ganska bra koll på rp då jag har 131 timar på fiveM och ska försöka sprida så mycket glädje som möjligt och ha roligt
eller ska det utväcklas mer?

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill bli medlem på den server för att jag har ganska bra koll på rp då jag spelat ganska mycket olika rp spel och olika servrar men multistaden fick mig att fastna så derförvill jag bli medlem

Hur hittade du Unive? jag såg servern på server listan och testade och jag blev som fast i servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inga mål just nu då jag har varit wl förut och uppnåt mina mål då

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inga speciella mål just nu

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka