- Meddelanden
- 86
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palece
Vad heter du IRL? Johan
Vad heter du på discord? BOB_LoL #4383
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? ca 750 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på den här jobbet för att jag tycker det värkar roligt och intresant och verkar vara ett socialt jobb
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jätte mycket erfaren het men kan lära mig fort men har jobbat på jobbet för ett tag sen så har helt ok kunskap
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Omar och är en social person som gillar att träffa nya meniskor och han gillar att festa och är bra på att ta ansvar för olika saker han är väldigt glad och har väldigt kul väldigt ofta
Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar men tid kommer variera
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Johan
Vad heter du på discord? BOB_LoL #4383
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? ca 750 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på den här jobbet för att jag tycker det värkar roligt och intresant och verkar vara ett socialt jobb
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jätte mycket erfaren het men kan lära mig fort men har jobbat på jobbet för ett tag sen så har helt ok kunskap
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Omar och är en social person som gillar att träffa nya meniskor och han gillar att festa och är bra på att ta ansvar för olika saker han är väldigt glad och har väldigt kul väldigt ofta
Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar men tid kommer variera
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja