Nekad bob_bilder37 | Chef-jobb ansökan [Auto] [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob_bilder37

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? Svante

Vad heter du på discord? svanteavantesvan#0769

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att anställa folk och bygga upp rpen på det och jag kommer utveckla rpen jag kommer sikta på 40 anställda i påsk jag kommer att vara hård jag kommer rpa bra och jag kommer anställa många på auto experten och jag kommer gör så att jag kommer sparka alla inaktiva och göra en ny grund på det hel och jag kommer utveckla rpen för auto då det är inaktivt nu och jag kommer att vara hård men inte för hård mot alla men kommer som sagt att anställa många och jag kommer vara i tjänst så mycket jag kan och trimma bilar varje dag och jag kommer ha många bra ideer som chef där och kommer få samarbeten där då det behövs och med det sagt så avrundar jag den texten MVH Svante aka Anders

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag många då jag är gammal chef på en annan bajs server men nu är det unive och här är min /me bra och jag använder den i rpen

Hur ofta kommer du vara inne? minst 3 timmar max 14 timmar men från 14:00 till 22:00 vardagar. 08:00 23:00 till 00:00 helgen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka