Nekad Bob Marley | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400856232/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Cheezy Airbender#6614

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Marley, Han är 20 år och ska jobba som en anställd. Jag tänker på att jobba antingen i sjukvården eller i mekonomen eller polis! Bob Marley är en normal lång man ganska biffig och stort huvud. Bobs klädstil är en ganska så fin klädstil då vi snackar om t:ex fin kavaj med snygga byxor. Han har 2 barn och en fru som heter Magdalena. Han kommer från England och har en engelsk brytning i sin dialekt. Hans hobby är att hj'lpa folk i nöd som t:ex rädda situationer eller laga någons bil som gått i sönder. Bob är också en omtänksam person som hjälper så mycket som han kan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer bidra med mycket positiva grejer till servern och ansöka till jobb som behöver anställda och jag ska försöka att vara så aktiv som möjligt. Jag kommer också bidra med att kanske bli en polis och hålla bra ordning i staden, Just nu är det ganska kaosit i staden tycker jag, Det är sånt jag ska försöka ändra på! Bob kommer också bidra med att hjälpa folk i nöden och t:ex laga deras bil eller stoppa någon kriminell grej eller något sånt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har inte så många spel att spela och jag behöver ha roligt framför datan. Jag brukade också spela på XR-RP innan men den blev nerstängd så jag tänkte börja på multistaden istället, Denna server verkar bra och rolig!

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att jag kollade mycket på twitch och frågade många stora streamers vilken server de spelar på och då sa dem multistaden och servern är också väldigt aktiv, Det gillar jag!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul. Och kunna bidra med roliga grejer till andra folk online. Ett mål med rollspelet är att jag vill jättegärna bli en anställd arbetare inom Sjukvården, Polisen, mekonomen. Ett till mål är att jag ska försöka bli en medium stor streamer och ha väldigt kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men däremot brukade jag spela på XR-RP där jag va en sjukvårdare.

Tillbaka