Nekad Bob borg125 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob borg125

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160936590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold

Vad är ditt discord namn? Loppe125 #6901

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Här kommer min karaktär: Jag växte upp i ett fattigt ställa ute i förtrakten med dåligt förhållande till pengar och en tuff upp växt. Min ända dröm som barn var att kunna få hjälpa personer som mig som inte hade tillgång till mat eller pengar. Jag hade en helt okej skolgång med helt okej betyg. men det spelade ingen roll eftersom att jag visste att allt jag ville var att hjälpa människor så idag är jag 25 år gammal och en generös kille med stor bil intresse och älskar att hjälpa till när det kommer till alla olika möjliga saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitlistad för att jag har provat på dom flesta urekerna inom den vanliga branschen där man inte behöver va whitlistad och känner att det jag gör där inte kan hjälpa till lika mycket och därför skulle som tex mekonomen passa perfekt med min karaktär. jag vill också bli whitlistad för att få ut så mycket så möjligt av spelet och kunna känna att andra ska tycka att det är roligt när dom spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att unive är den bästa rp servern just nu och ni har en snäll Community och alla är trevliga och glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via mina kompisar som rekommenderad denna servern för att den var trevlig och välkomnade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i mitt rollspel är att hjälpa folk och att få servern att bli så verklighetsbaserad som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för att jag skulle anse denna som den bästa i Sverige just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka