Nekad Bo1Trix | Ban överklagan (Acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
472
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bo1trix

Ditt Hex-ID: 11000013574433a

Vad är din discord tagg? Bo1Trix#2158

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis gjorde ett misstag, vi satt i en svår sitvation där jag hade ak siktad mot mig och vi tog oss ur den. det var en grabb med ak som siktade på mig och då drog jag och min kompis tabbe samtidigt och sköt han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis ringer mig ingame och ber om skjut vid blommorna för att restarten drog bort alla bilar. jag kommer då dit och det första jag möts av är en kille som börja tjafsa och hetsa dirrekt, jag säger då att jag inte vill tjafsa eller ha någon konflikt så jag flashar tabbe (inte sikar bara håller i ena handen emot marken). hans kompis går då bakom bilen och drar fram ak och börjar sikta och hota mig, jag satt på min cross så jag går av och tar upp händerna, dem säger att jag ska ta ner vapnet så jag går ned på marken och låtsas lägga ner vapnet och 2 sekunder senare så drar jag och min kompis tabbe och skjuter dem,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var riktig. jag bröt emot FearRP eftersom att vi drog tabbe när jag hade ak emot huvudet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för ooc när toggle names var på och jag såg han tpa in i meko och klockan var 3 på natten och jag frågade hur många som var inne på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut, jag kunde ha accepterat att jag skulle förlora en tabbe för en tabbe är inte i närheten lika viktig som att få stanna på servern(speciellt efter att ha betalat 300kr för att få krim rollen) även om jag inte gjorde det den gången då vi kom ut på topp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer acceptera att vi förlorade och bara ge upp för man skulle ej ha hunnit dra tabbe på den tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka