Accepterad bluto | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bluto

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? .bluto2.

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2010

Berätta om din karaktär. jag heter Kalle uggla och är 24 år gammal har 3 syskon och 1 av dem har 1 barn och fru. Kalle uggla har 3 barn men ingen fru. Hans föräldrar vart skjutna och sen så kniv högg han mördaren, han har haft en tuff uppväxt och nu har han tänkt på att bli kriminell och sälja droger, göra rån, göra person rån. Kalle har tänkt på att gå solo och döda 1 av hans bröder, han var taskig mot han när dem var barn och nu så har dem inte träffats på 11 år. Hans andra bror hatar han också så dem skulle göra det tillsammans men kalles bror valde att gå med i bloods. Kalle hatar Bloods och kommer att döda hans familj och han själv. Hans tredje bror gillar fortfarande kalle och dem jobbar ihop för att ta ut oppsen. våra opps är Bloods, crips, kartellen och mc knuttar.
Han kommer aldrig att ge upp på att döda 2 av hans bröder och oppsen. Han har ett crush på sin kompis som heter gitta. Kalle gillar också att röka weed och dricka 10kg vodka per dag. han kommer alltid vara lite full men han blir smart av det. Han har 220iq och fick 2 b och alla andra a i skolan. Hans bröder fick c. Kalle är 24 år, hans storebror är 26 år, hans lillebror är 20 år, och dem minsta är 19 år. Hans bröder heter: casper uggla, jacob uggla och adam uggla. Dem är en stark familj men kalle är starkast. Han van alltid i fajter när dem var barn.

Kort fattat: Kalle har haft en svår uppväxt och nu blir han lätt sur, har ADHD och han vill bli Kriminell eller jobba hos bilfirman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra en rolig stämning för alla, jag kommer försöka att vinna ibland men också låta andra laget vinna ibland så att alla får lika roligt. Jag kommer också försöka förbättra mitt rp och andras.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta andra vinna ibland istället för att din tex Vårby ska alltid vinna alla gängkrig
Mot dom andra i det andra gänget. Låta andra få vina. Till exempel om jag har 13 spelare i mitt gäng och de andra gänget bara har 5 spelare ska vi inte komma med 13 istället kanske 3-6 spelare så blir det lika typ.

Kortfattat: man ska inte alltid vinna men man ska inte låta dem vinna. Jag tycker att man ska jämna ut det tex om dem är 6 så kanske 4 av oss kommer.

Eller

Att polis mot kriminell tex har fajt och det är 4 poliser så ska man inte kommer 8 kriminella utan kanske 4 - 3 stycken och göra det jämt men ändå inte låta dem vinna. Jag skulle själv sagt att vi måste göra det jämnare om det bara skulle varit 4 poliser. Om det är 4 poliser och man kommer 8 kriminella då är det inte fair.

Viktigt låta alla vinna då och då men inte låta dem utan att göra det jämnare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM: man dödar någon utan anledning. VDM: man använder sitt fordon som ett vapen NLR: man kommer ihåg vad som hände när du dog. C log: du lämnar mitt i sinaro.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka