blobbinklobbinlingondobbi | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351909143/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Blobbin#6969

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2007

Berätta om din karaktär. jo min karaktär en 27 årig man som har vart med om mycket i livet hans liv började med att han växte upp på ett ställe som det var mycket kriminalitet så det ledde sedan till att han började sakta att göra små saker typ sno cyklar sno och sälja skoldatorer men menas åren gick så gjorde han bara mer och mer kriminellt och när han var ungefär 17 så gick han med i ett gatugäng och började att hålla på med dråger och vapen osv... och nu har ingen kontakt med sina föräldrar längre! men nu känner han att han vill skaffa sig ett jobb och börja om sitt liv på nytt och tjäna pengar på ett lagligt och grönt sätt nå på de senaste åren har Robin blivit allt mer intresserad av fotboll och känner att han funderar på att börja träna lite bara för att ha en hobby! han är hård kille som är väldigt kallblodig och ger inte upp i första hand!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jo jag rolig och omtänksam så jag hjälper gärna till om någon behöver hjälp dessutom om jag ser något fel så clippar jag och reportar för att få alla som bara vill förstöra bort från denna bra server! jag är också en ganska duktig person på rp och har ca 1000 timmar på spelet så jag kan rpa bra jag kan göra roliga cenarion när som helst och vart som helst! jag hjälper till med det mesta så när det gäller att hjälpa folk så är jag den rätta!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo det som får mig intresserad av just unive är att det är en stor server med mycket spelar och en server med mer spelare blir ju såklart roligare. jag gillar alla staffs och ägare såklart och älskar serverns spelare! unive har väldigt bra scripts som gör det roligare att rpa på!

Hur hittade du Unive? det är liksom typ sveriges största server så lite svår att missa haha ne men jag har spelat på denna server extremt mycket för kanske 2 år sedan och då var jag med i gäng och sådant och nu för några dagar sedan så tänkte jag tillbaka på alla gamla minnen och kände att jag ville spela på servern igen och nu kännde jag att det var dax att försöka skaffa medlemskap!

Vad har du för mål med ditt rollspel? jo mitt mål är att bli en "känd" spelare på servern som t.ex kolla där är ju robin från bilfirman typ! jag vill också skaffa många fina bilar! jag vill också göra många roliga cenarion och HA KUL!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill verkligen skaffa mig ett jobb och jag har 3 drömjobb 1: falk 2: sjukvårdare 3: bilfirman! och äga många fina bilar och åka på bilträffar!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Vidare till muntlig intervju! Lycka till!
:unive:

Tillbaka