Blikkwaldian
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198012080384/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Kempendahl
Vad är ditt discord namn? Blikkwaldian#5078
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 1985
Berätta om din karaktär. Tony är väldigt förtjust i pengar och skyr inga medel för att kunna tjäna snabba cash. Lojalitet är Tonys mellannamn, så han kan vara lite misstänksam mot andra människor till en början. Men när han väl litar på någon så backar han den personen med sitt eget liv. Han är även väldigt långsint så att svika Tony är inte det smartaste draget. Att glida runt i feta bilar är något Tony helst gör varje dag. Men för att ha råd med sin livsstil så måste cashen in
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kan bidra med mogen rp samt en positiv attityd
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för då kan man göra fler och roligare scenarion som förhoppningsvis är roliga för servern
Hur hittade du Unive? via en kompis som rekommenderade mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Växa i mitt RP, Träffa nya människor lära känna dom och ha det bara roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Kempendahl
Vad är ditt discord namn? Blikkwaldian#5078
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 1985
Berätta om din karaktär. Tony är väldigt förtjust i pengar och skyr inga medel för att kunna tjäna snabba cash. Lojalitet är Tonys mellannamn, så han kan vara lite misstänksam mot andra människor till en början. Men när han väl litar på någon så backar han den personen med sitt eget liv. Han är även väldigt långsint så att svika Tony är inte det smartaste draget. Att glida runt i feta bilar är något Tony helst gör varje dag. Men för att ha råd med sin livsstil så måste cashen in
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kan bidra med mogen rp samt en positiv attityd
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för då kan man göra fler och roligare scenarion som förhoppningsvis är roliga för servern
Hur hittade du Unive? via en kompis som rekommenderade mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Växa i mitt RP, Träffa nya människor lära känna dom och ha det bara roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej