blazexm
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? moamin
Vad är ditt discord namn? blazexm100k
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zaki Radwan. född 24 feb 1989
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kallblodig, kapabel och vis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född i Irak men uppvuxen i Västerås. Utsattes för misshandel som barn av sin kurdiska styvpappa, vilket formade en kall och vaksam personlighet. Hade svårt i skolan med koncentration och impulser, vilket ledde till att han drogs in i kriminalitet tidigt. Det livet gav honom både kontakter och fiender, och efter att situationen blivit för farlig valde han att lämna allt bakom sig och flytta till Unive – för att bygga upp ett nytt, bättre liv. Men gatan sitter djupt i blodet…
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat RP där min karaktär har en stark bakgrund och mycket potential för utveckling. Jag gillar att skapa realistiska och spännande situationer, både i vardag och konflikt, och jag respekterar alltid andras RP. Målet är att lyfta serverns upplevelse och skapa bra stories tillsammans.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag förstår vikten av att spela för motpartens vinst – det gör RP:t mer realistiskt och roligt för alla. Det handlar inte om att alltid vinna, utan om att skapa bra scener och samarbeta för att driva storyn framåt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP innebär att man spelar realistiskt och visar rädsla i hotfulla situationer, t.ex. om man har ett vapen riktat mot sig. (C-logg) betyder att man lämnar servern mitt i ett pågående scenario, vilket förstör upplevelsen för andra – något jag självklart undviker.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös, lär mig snabbt och har stort intresse för rollspel och storytelling. Jag respekterar regler, gillar att samarbeta och vill bidra till bra RP på servern.
Vad är ditt discord namn? blazexm100k
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zaki Radwan. född 24 feb 1989
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kallblodig, kapabel och vis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född i Irak men uppvuxen i Västerås. Utsattes för misshandel som barn av sin kurdiska styvpappa, vilket formade en kall och vaksam personlighet. Hade svårt i skolan med koncentration och impulser, vilket ledde till att han drogs in i kriminalitet tidigt. Det livet gav honom både kontakter och fiender, och efter att situationen blivit för farlig valde han att lämna allt bakom sig och flytta till Unive – för att bygga upp ett nytt, bättre liv. Men gatan sitter djupt i blodet…
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat RP där min karaktär har en stark bakgrund och mycket potential för utveckling. Jag gillar att skapa realistiska och spännande situationer, både i vardag och konflikt, och jag respekterar alltid andras RP. Målet är att lyfta serverns upplevelse och skapa bra stories tillsammans.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag förstår vikten av att spela för motpartens vinst – det gör RP:t mer realistiskt och roligt för alla. Det handlar inte om att alltid vinna, utan om att skapa bra scener och samarbeta för att driva storyn framåt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP innebär att man spelar realistiskt och visar rädsla i hotfulla situationer, t.ex. om man har ett vapen riktat mot sig. (C-logg) betyder att man lämnar servern mitt i ett pågående scenario, vilket förstör upplevelsen för andra – något jag självklart undviker.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös, lär mig snabbt och har stort intresse för rollspel och storytelling. Jag respekterar regler, gillar att samarbeta och vill bidra till bra RP på servern.