Nekad Blackhawk | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? zaki

Vad är ditt discord namn? blackhawk424

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. univebaserade artisten shukour olosama fick ögonen på sig när han medverkade på succélåten "Lagen" med Thrife och Abidaz. Det var det första vi fick höra från honom innan han dök upp på Viktor Axs debutalbum Epilepsi på spåret "Försök Andas". Sedan detta har han etablerat sig med låtar som "Kandahar", "GUERRA", "Ya Habiba" och "CARAVAN" - men det stora genomslaget var med låten "Klass ett". Han hörs även med Macky, Thrife och Dree Low på "Vinterdepress 2". där han slog igenom med musiken och blev en succé tills shukour fick pengarna och den livstilen han ville ha så gick det neråt och istället för de rappar livet så valde han istället att uttnytja pengarna på att köpa sälja och ta droger ute på sena nätter och festa shukour gick från att vara en liten kille i moskén som bad åt gud och brukade lalla som att sparka ner folk medans det bad och nu är han en liten slajfare på torsk med kronofogden på hans gött

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat på andra servrar som har rekomenderats på tiktok men såg att de inte var så aktivt och märkte det var inget vidare för mig sen snacka min vän om denna och jag märkte då att den hade bra staffs och mods så jag spelade lite och tyckte om denna server för hur snälla och bra rpare denna servern har då tänkte då att jag behövde då ta rp till en seriös nivå då jag valde denna servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de när du spelar för motpartensvinst i ett scenario vilket innebär att du spelar för att ha de roligt på båda parterna

Hur hittade du Unive? Jag såg min vän spela när jag var hemmos han

Nekad, uppfyller ej kraven angående din karaktär!

Namn:
Ålder:
Intressen:
Händelser i livet:
Ursprung:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka