Inaktuell blaaatanten | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon KV.

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427421274/

Ditt Hex-ID: steam:110000144970566

Vad är din discord tagg? blaatanten

Vem var det som bannade dig? @Zouwi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-18 222356.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var en grabb som ringde in sin trasiga bil så han bad mig hjälpa han att flytta upp den på nått liknande ett parkerings hus sen så när han var uppe råka jag köra in i hans bil sen försvann han och när jag skulle dra där ifrån så körde jag in lite i baken på han bild (ej med meningen) sen så blev jag banad för mild lall men hade han sätt hela så tror jag han hade haft annan uppfattning för tror inte han såg allt jag förstår värkligen från hans perspektiv men det var inte menat att köra in i han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag råka köra in i en grabbs bil som jag precis hjälpt sen typ krashade han o jag skulle köra där ifrån och råka köra in i baken på bilen som redan var sönder så det var ej så att jag gjorde sönder den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag förstår hur det ser ut för han men tror inte han såg och hörde allt som hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte vara så aggresiv vilket jag blivit mycket bättre på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså det det var inte meningen men kunde varit mer vaksam över vilka knappar jag tycket på eftersom jag 1 gång råka baka in i han

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar kommer inte på frågan

grejen är den att jag blev unbannad sedan fick tillbaka bannen när jag skulle connecta igen så det är därför jag skickar in banöverklagan igen för att kolla ifall du kan lösa det

jag fattar inte vad det är för fel måste vara något konsigt med min ip på datorn

vad ska jag göra för att bli unbannad
jag ska vara unbannad
varför inaktuell

Tillbaka