Nekad Bl11zz | Ban Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl11zz

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199754583002/

Ditt Hex-ID: steam:11000016af31bda

Vad är din discord tagg? bl11zz

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-22 235920.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror han banna mig för nån som ville förstöra för mig o skickar in en fakead bild på att jag skulle ha nåt slags fusk vilket jag inte begriper mig på varför men men.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle sova och sen skrev en polare att jag inte hade några roller kvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja en felaktig ban har inte fuskat på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg men skulle inte säga att man är någon problemspelare har aldrig haft upprepade bans och även aldrig haft någon fusk eller sabotage ban tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunde köpt unban men leo vegas tog pengarna som jag skulle köpa unban för skulle dubbla men det gick inte så bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 1 gambla inte 2 tråkigt utan unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tycker jag borde få komma tillbaka då jag ändå försökte att betala även fast det gick åt helvete och även att ja inte fuskat men tycker unive är en riktigt bra server och inte som alla andra kommer 100% lägga mer saker på servern tex gorilla ped

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Nähe tycker väl lite att man payat rätt mycke till servern vrf då paya 2 tusen till lagt 10k +
Finns inget annat sätt som min kollega skrivit. Ta erbjudandet eller inte, ditt val.

Finns inget annat sätt som min kollega skrivit. Ta erbjudandet eller inte, ditt val.
Skippa nog detta erbjudande. En fråga bara hur många har valt att ta detta exklusiva erbjudande??

Det är inte relevant i denna diskussion.
Nej nej undrade bara hade gärna betalat men jag tror att om jag betalar komm jag bli perma speccad tills man gör nåt fel sedan bli bannad igen o få paya om

Nekat erbjudandet.

Då för jag önska dig ett trevligt liv, och skapa inte en ban överklagan igen om du inte är villig att ta emot vårt exklusiva erbjudande, eftersom du kommer inte tillbaka på ett annat sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka