BKZ
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198331295434/
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jähnke
Vad är ditt discord namn? †BK♚#7821
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2002
Berätta om din karaktär. Allmän info: Min karaktär heter Andreas Larsson och är 23 år gammal, Han är väldigt lång och har väldigt mörkt hår och skägg, han gillar också att klä sig i fina kläder för att stå ut i grupper, han gillar bilar främst av allt, och om man ska gå in mer i detalj så är det välla muskelbilar han gillar främst. JDM är välla ett andraval men han skulle välja en muskelbil varje dag framför något annat.
Story: Han bodde i storstaden som liten men flytta ut till landsbygden då hans föräldrar kände att det skulle vara bättre för honom, Han Far var mekaniker och hans mor var en läkare. Så han spenderade mestadels av sin tid i skolan eller med sin far i garaget och meka med bilar då han också blev insatt i det så man kan säga att han är en bil fanatiker så att säga. Han hade ingen jobbig barndom så han mestadels inte fel i livet (förutom några illegala streetrace)
Han flyttar nu till Los Santos efter att hans far gått bort och hoppas att kunna gå i hans skor och också bli mekaniker då det är vad han kan. Samt att hitta mer races att köra då han är väldigt bra på att racea
Positiva saker med min karaktär: Han har ett bra temperament och blir inte sur särskilt enkelt. Han gillar att prata med människor och göra sig välkänd. Gillar att skapa kontakter.
Negativa saker med min karaktär: Blir väldigt arg när han väl blir arg, gillar inte folk som inte kan något om bilar eller tycker om bilar. Dålig förlorare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på Unive är välla att jag är mogen och hängiven i det jag gör och komme ge det yttersta för att ge både mig och andra ett seriöst rollspel och utöver det en rolig stund, Kan nästan garantera att om man är runt mig så kommer jag inte sitta på en parkbänk och vänta på att saker ska hända utan jag åker runt och hittar saker att göra. Träffa andra och bygga kontakter. Med andra ord så kommer jag ge mig in i själva rollspelet på högnivå och inte bara lalla runt.
Jag är inte heller bara insatt på en sak utan har 2 mål och går för att få minst en av dom i uppfyllelse
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli så intresserad i Unive servern är främst deras staff som är aktiva och arbetar i princip hela tiden därmed känner jag att intresset väcktes mer då jag bara kört på servrar där staff inte kunde brytt sig mindre eller bara håller på me admin abuse. Det finns också en massa att göra på Unive servern av vad jag har märkt i skillnad mot andra. Det finns också en massa jobb och en massa bilar att välja imellan så det blir lite variation i det hela.
Hur hittade du Unive? Kollade efter servrar och såg den så gick in på den och tänkte att jag kunde söka WL på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att antingen få jobb som mekaniker eller bli en racerförare. Det är liksom end goal så att säga. Vill också kunna utföra ett så bra rollspel jag kan för att som sagt höja nivån på servern. Vet att en person kanske inte kan göra så mycket men om en person gör det kanske fler följer. Vill kunna göra så lite OOC som möjligt och följa alla regler på server utan problem och bli en del av den. Men framför allt så är det med att arbeta med mitt egna rollspel och bli bättre, även om jag själv anser mig vara bra på det så kan man alltid bli bättre och det hoppas jag kunna uppnå på denna server
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att kunna arbeta mer på mitt rollspel så jag blir bättre samt kunna hjälpa andra som har problem med det och behöver jobba med det. Jag vill också vara med och arbeta med er samt andra spelare på servern att göra den så bra den kan. Och att få vara en del av just den gemenskapen är något jag vill, Att se att den blir bättre och bättre när man vart en del av det är något speciellt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jähnke
Vad är ditt discord namn? †BK♚#7821
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2002
Berätta om din karaktär. Allmän info: Min karaktär heter Andreas Larsson och är 23 år gammal, Han är väldigt lång och har väldigt mörkt hår och skägg, han gillar också att klä sig i fina kläder för att stå ut i grupper, han gillar bilar främst av allt, och om man ska gå in mer i detalj så är det välla muskelbilar han gillar främst. JDM är välla ett andraval men han skulle välja en muskelbil varje dag framför något annat.
Story: Han bodde i storstaden som liten men flytta ut till landsbygden då hans föräldrar kände att det skulle vara bättre för honom, Han Far var mekaniker och hans mor var en läkare. Så han spenderade mestadels av sin tid i skolan eller med sin far i garaget och meka med bilar då han också blev insatt i det så man kan säga att han är en bil fanatiker så att säga. Han hade ingen jobbig barndom så han mestadels inte fel i livet (förutom några illegala streetrace)
Han flyttar nu till Los Santos efter att hans far gått bort och hoppas att kunna gå i hans skor och också bli mekaniker då det är vad han kan. Samt att hitta mer races att köra då han är väldigt bra på att racea
Positiva saker med min karaktär: Han har ett bra temperament och blir inte sur särskilt enkelt. Han gillar att prata med människor och göra sig välkänd. Gillar att skapa kontakter.
Negativa saker med min karaktär: Blir väldigt arg när han väl blir arg, gillar inte folk som inte kan något om bilar eller tycker om bilar. Dålig förlorare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på Unive är välla att jag är mogen och hängiven i det jag gör och komme ge det yttersta för att ge både mig och andra ett seriöst rollspel och utöver det en rolig stund, Kan nästan garantera att om man är runt mig så kommer jag inte sitta på en parkbänk och vänta på att saker ska hända utan jag åker runt och hittar saker att göra. Träffa andra och bygga kontakter. Med andra ord så kommer jag ge mig in i själva rollspelet på högnivå och inte bara lalla runt.
Jag är inte heller bara insatt på en sak utan har 2 mål och går för att få minst en av dom i uppfyllelse
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli så intresserad i Unive servern är främst deras staff som är aktiva och arbetar i princip hela tiden därmed känner jag att intresset väcktes mer då jag bara kört på servrar där staff inte kunde brytt sig mindre eller bara håller på me admin abuse. Det finns också en massa att göra på Unive servern av vad jag har märkt i skillnad mot andra. Det finns också en massa jobb och en massa bilar att välja imellan så det blir lite variation i det hela.
Hur hittade du Unive? Kollade efter servrar och såg den så gick in på den och tänkte att jag kunde söka WL på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att antingen få jobb som mekaniker eller bli en racerförare. Det är liksom end goal så att säga. Vill också kunna utföra ett så bra rollspel jag kan för att som sagt höja nivån på servern. Vet att en person kanske inte kan göra så mycket men om en person gör det kanske fler följer. Vill kunna göra så lite OOC som möjligt och följa alla regler på server utan problem och bli en del av den. Men framför allt så är det med att arbeta med mitt egna rollspel och bli bättre, även om jag själv anser mig vara bra på det så kan man alltid bli bättre och det hoppas jag kunna uppnå på denna server
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att kunna arbeta mer på mitt rollspel så jag blir bättre samt kunna hjälpa andra som har problem med det och behöver jobba med det. Jag vill också vara med och arbeta med er samt andra spelare på servern att göra den så bra den kan. Och att få vara en del av just den gemenskapen är något jag vill, Att se att den blir bättre och bättre när man vart en del av det är något speciellt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte