Nekad BKZ | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BKZ

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198331295434/

Ditt Hex-ID: 1100001161d76ca

Vad är din discord tagg? †BK♚#7821

Vem var det som bannade dig? Står ej

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett "dåligt" ord i min om mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så satt jag i discorden och skrev med folk i chatten och hade roligt tills nizze bad mig byta profilbild för att jag hade en tjej med PHUB loggan och fråga varför å så vidare men bytte tillslut och han och en annan mod tror det var Swiipe sa att det var okej efter det, Då åkte jag på första bannen som var rasism och sexuell profilbild, först så tänkte jag inte ens på att det stod rasism men utan profilbilden som jag bytte och modsen sa att det var okej så jag skrev till Nizze tror jag och fick unbann, kom in och 10 sekunder senare bann igen för rasism, och fattade inte varför jag fick bann för rasism så jag skrev till Swedie här på forumet och det var för att jag tydligen hade en låttext som löd "These Ni**as aint above me" och det var tydligen inte okej, så jag valde att skriva tillbaka men fick inget svar av antingen sniffax, Nizze eller Swedie dom bara total igga mig när jag försökte prata med dom, Så nu sitter jag här och skriver denna överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det inte skulle varit någon bann för att modsen kunde sagt till mig att byta den innan jag fick direkt bann men det är vad jag anser och ni mods verkar ju veta vad ni gör och ansåg att man ska direkt banna istället för att reda ut det med personen det angår. och sedan inte svara en och total dissa när man försöker reda ut det privat, men det är eran angelägenhet och ni gör som ni anser är rätt.

Förstår dock inte hur ni kan bara anse att en sak är rasistisk men inte den andra då ordet Zigenare har använts som hatord mot romer osv men ändå tillåter ni att ett gäng heter/hette det och det är som sagt helt upp till er men tycker att det är lite dubbelmoral hur man kan tillåta det ena men inte den andra.

Och tycker att jag inte var rasistisk mot någon för jag hatade ej på någon ras eller någon människa utan hade bara ett ord där från en låt, Det är inget som helst rasistiskt i det. Ja ordet kanske har en dålig betydelse men det finns en massa andra ord med som betyder något dåligt så aa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en false bann av Swiipe då jag kollade hur en kille dog och han trodde jag loota, andra gången var nu när Grizzy banna mig för streamsnipe vilket jag inte fattar, jag såg dom hela tiden och körde fram o tillbaka där för att kolla vad som hände och bam streamsnipe bann men det är inte den jag överklagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Troligen inte haft det ordet i min om mig och kanske tänkt till en extra gång innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska kanske tänka till en extra gång innan jag väljer vilka ord jag ska i min om mig och kanske prata med staffs först om det är okej att ha det där.

Har du läst våra regler? Ja

Tar gärna saker privat i antingen VC eller bara skriva, vill försöka lösa detta på smidigaste sätt då jag gillar att spela på eran server

Du är bannad för att du har haft en rasistiskt om mig vilket inte går i enighet med våra regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka