Accepterad BJORKENS | Chef-jobb ansökan [Edv1in]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BJORKENS

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? bjorken#0763

Hur gammal är du? 18 år gammal!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i cirka 3-4 veckor!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina planer är att få igenom förändringar som skulle behövas för att göra SC Styling till en bättre plats. Bland annat så skulle jag ha anställt fler folk och noggrant gå igenom alla saker som jobbet kräver även kolla generellt om dem är seriösa och om de passar för jobbet eller inte, särskilt för att hålla en hög RP standard. Anställda som inte arbetar eller bara använder arbetet till sin egen vinst skulle inte få arbeta kvar i.o.m att mitt största intresse kommer att vara att firman ska ha höga och bra omdömen d.v.s att alla kunder ska vara så nöjda som möjligt! Just nu är det inte många som arbetar förutom jag och min kollega Råger Persson! Ifall jag blir chef ska det lösas så att firman är öppen mycket oftare! Om jag blir chef ska jag även försöka att arrangera möten med alla anställda så regelbundet som det går. Detta är så att alla anställda kan komma med sina ideer eller klagomål om det skulle finnas några! Jag tycker att det är viktigt att alla anställda ska ha en bekväm arbetsplats och en bra gemenskap!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd på SC Styling ända sen jag började vara aktiv på Unive! Under denna tid har jag hunnit samla mycket erfarenhet om hur en ''pimpning'' ska gå till och hur man gör det som mest effektivt. Även hur man ska agera mot sin kund d.v.s att man ska vara bra bemötande och trevlig oavsett om man har haft en dålig dag eller inte! Med den kunskap jag har om systemet ska jag noggrant förklara för de nya personer som kommer anställas om jag skulle vara chef, så kundarna självklart ska vara nöjda med dem också! Jag har inte tidigare varit chef men jag ska försöka mitt allra bästa!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan! Just nu är jag online flera dagar i veckan och detta kommer mest definitvt fortsätta. Vet inte hur länge jag kommer kunna vara inne under dessa gånger men så länge som jag kan!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag det, trivs väldigt bra på Unive!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla regler och jag kan dom väl!

Tillbaka