Nekad BING | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy

Vad heter du IRL? Bing

Vad heter du på discord? Bing#2091

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1år ungefär

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag skule bli chef över galaxy så skulle jag vilja utveckla det med mycket driv i mitt arbete och skulle vilja driva jobbet framåt med mycket aktivitet under min tid som chef, Jag är självsaker på det jag gör och kommer alltid vara det. Jag kommer också göra aktivitets kontroll på mina anställda väldigt ofta sen ta in aktiva anställda. Sen så när det gäller personal ansvarig+. Så måste jag ha ett bra förtroande på dem. Jag kommer försöka fixa många fester så att det kan också driva sociala rp framåt vilket ör bra tycker jag. Jag kommer inte bidra med lalligt eller oseriöst aktiviteter om jag skulle bli chef över yrket, Samt inte kommer vara korrupt. Jag kommer inte bara ha festar och sånna aktiveteter utan också carmeets eller race och sånna saker. Jag kommer kanske också ha en sammarbets event men någon annat företag så att det kan bli ännu roligare. jag kommer titta på allas arbete utan inte bara den personen jag känner utan alla som jobbar på den ytrket ska jag kolla noga på hur dem gör.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket efarnheter inom klubb yrken då jag har varit föredetta P-A i vädligt många jobb på servern och jag vet hur det fungerar. Den tiden jag var Galaxy anställd tycker jag att vi kunde göra bättre då galaxy var ganska inaktivt så jag tänker att jag kommer andära på det. Jag känner många som är chefer över olika jobb samt känner många jobb ansvariga så jag har rätt så bra koll på yrken och sånna saker. Jag är har vädligt mycket tålemod och stressutålighet.

Hur ofta kommer du vara inne? genomsnitt 3 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka