Inaktuell BIMPAN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BIMPAN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 475356947

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Åberg

Vad är ditt discord namn? chokchoko#5344

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Jönsson och är 21 år gammal. En vanlig morgon i Olles liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. Olle är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Fisketuren hjälper Olle på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. Olle uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Volvo/ Bmw/Mercedes-benz. Han drömmer om att en gång få äga en Mercedes-benz Amg. Det leder till att Jonnas jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Jonnas blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. Olle har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med. Det tycker inte Olle är någon stort bekymmer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill få bättre RP i servern och kunna få jobb på kanske Mekonomen eller kanske bli kriminell

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en väldigt bra server med en bra community sedan så tycker jag om alla jobb och så har jag bara roligt på servern.

Hur hittade du Unive? Jag såg på några streamers som spelade på Unive och jag tyckte det såg väldigt roligt ut så jag testade det och jag tyckte om det, (det var unive som gjorde så jag började med fiveM).

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska skaffa ett bra jobb och en bra inkomst. Efter det så ska jag kanske köpa en bil eller hus skaffa vänner kanske till och med en flickvän.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra mitt rp och som sagt skaffa ett jobb fint hus/bilar och bara leva lyx.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för tillfället och kommer nog inte vara det på länge.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka