Nekad Biltema | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biltema

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du IRL? Gustav Bredwad

Vad heter du på discord? Biltema#3906

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 283

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Inquisitor för att jag tycker att det är ett väldigt viktigt jobb för att om det inte finns bilar så kommer servern förstöras och det kommar försvinna många medborgare. Jag vill just bli chef för att jag vill att Inquisitor ska bli så bra som möjligt och att inte någon oseriösa ska bli chef. Jag är ett stor fan av sport bilar så vill där föra helst jobba på Inquisitor och inte marja-lisas eller saras

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter av jobbet är att jag är väldigt intresserad av bilar och har tidigare jobbat som egenföretagare på piren där jag sålt och köpt bilar och därför har jag egenskaper om hur man kan prata för att få en bil såld på bäst sätt. Jag skulle passa bra som chef för att jag tidigare har anställt folk i mitt "företag" för att de ska hjälpa mig sälja bilar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gustav och har haft en svår uppväxt. När Gustav var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Gustavs mamma. Det gjorde att Gustav och hans mamma flyttade bort från
Gustavs pappa. Hemma hos Gustavs mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Gustav gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När han var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Gustav var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och började på ett bra gymnasium. Gustav har alltid varit
intresserad av bilar och det är det han vill jobba med i framtiden.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag efter skolan och på helger spelar jag mest på kvällarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag men det hade inte varit lika kul

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag har helt fastnat för unive

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka