Nekad BillyBrunsås | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BillyBrunsås

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197997367047/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Billy#2795

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Brunsås han är från africa och är 24 han bodde i africa när han var nyfödd tills han blev 19 sen flyttade han in hit till den finna stad han är bil intreeserad asså han gillar bilar och allt med det han satsar på att bli bil mekaniker i framtiden eller bara nått jobb som har med bilar att göra

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag ska kunna få whitelistad jobb som tex bil mekaniker eller typ bil försäljare asså aa helt enkel jag vill bli whitelistad för att kunna göra mer grejer asså jobba på andra jobb istället för typ postnord Xd

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? samma som jag skrev på förra för att jag vill kunna få jobba på andra jobb tex falck mekonomen asså nått sånt jobb så jag slipper gå på a kassa hela tiden om ni förstår vill ha ett riktigt jobb

Hur hittade du Unive? har spelar här sen serven varit uppe i 2 månader typ men igen vänneer så hittade jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli nån iform av bil mekaniker eller nått med bilar eller just nu typ vad som helt ärligt för jag vill bli whitelistad så jag kan jobba med seriösare jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope spelar inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka