Inaktuell Billy Parkinson | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Billy Parkinson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198379882770/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin.

Vad är ditt discord namn? The n40#0316

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter in game Billy Parkinsons. Billy har ett stort intresse för bil och motor, och har bott i staden nu. Billy kan försörja sig själv, och tjänar bra pengar, men söker nu whitelist för att få en fast anställning. Han har på kort tid hittat många vänner i Unive, och är väldigt aktiv. Billy är över 20 år gammal, vilket är passande för de flesta arbeten. Billy kan ha en kort stubin och bli arg och irriterad, men löser det oftast utan bråk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet av FiveM RP, både svenska och engelska servrar. Exempel är SKRP, Göteborgs stad, osv. Har spelat här sen innan det hette Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sade i min karaktär, jag har spelat på Unive länge nu, och verkligen lärt mig hur servern fungerar. Nu vill jag utveckla, för fler möjligheter i staden.

Hur hittade du Unive? Av min vän Adrian, eller Conny Woods ingame.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, hjälpa andra, och ha en bra roleplay!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp, har tröttnat på de flesta andra servrar. Spelar endast här nu.

Tillbaka