Nekad Billy Öhman | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CoCo_69

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839843684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Algotsson

Vad är ditt discord namn? supersnabb barn#5049

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman och är 21 år gammal. Leif är uppväxt på landet med 2 föreldrar vilket mamman dog ung och pappan var alkis. Leif har också en bror som heter Billy Öhman (Billy finns också på servern) Leif och hans bror flyttade till Unive när dem var 12. Leifs intressen är fordon och Leif kör runt mycket med sina kompisar på hans motor cykel och snackar med trevligt folk Leif är lite blyg eftersom han är upp växt på landet med lite folk i sin omkrets. Leifs dröm är att en dag ha en bifirma. Leif trivs mycket i staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att skapa bra stämning och hjälpa stadens ny inflyttade invånare och visa dom runt så kanske dom får hänga med på Leifs hojj medan jag visar dom runt i staden Unive jag vill också vara trevlig mota alla så att vi får flera invånare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att ni har infört riktiga bilar som tillexempel volvo och bmw.

Hur hittade du Unive? Min kompis hänvisade mig till unive server för ungefär en månad sen .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bette mig så värligt som möjligt och göra mitt bästa för att inte gå OOC .

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha bra ekonomi och kanske om jag har tur så kan jag få ett jobb på en bilfirma.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för tillfället spelar jag bara på unive ,men har spelat på andra servar innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka