Accepterad BilfirmanAB | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BilfirmanAB

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181226466/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad är din discord tagg? bilfirmanab

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-27 204830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Akillez valde att banna mig pågrund av powergaming och fear rp eftersom jag vart nerskjuten på ett tak och sedan ställde mig upp och började skjuta tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina grabbar tog över hamnen vilket vi brukar göra då kom det grabbar från annat gäng och det blev en skottlossning. Jag gick upp på taket och när jag väl var uppe på taket så möter jag det andra gänget och blir nerskjuten. jag rpade på min skottskada och efter en liten stund så reste jag mig upp och sköt tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är korrekt då jag gjorde ett dumt val att ställa mig upp och börja skjuta igen när en grabb försökte kidnappa mig. Jag gjorde fel som ställde mig upp och jag inser det nu i efterhand.

Men jag tycker fortfarande motparten gjorde några små fel så som gå för kidnappning / lootning mitt under en AKTIV skott lossning och bryta regel 4.5 | Chatter - a. Lokal OOC

Men jag gjorde fortfarande det största felet i scenariot och jag fattar det nu i efterhand och jag förstår varför Akillez valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 11 gånger tidigare men jag har inte blivit bannad någon gång de senaste 3-5 månaderna. Eftersom det var runt 3-6 månader sen senaste bannen så kommer jag inte riktigt ihåg vilka bans jag har haft tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle vi backa tillbaka tiden till det scenariot så skulle jag rpat på skadan men istället för att resa mig upp och skjuta så skulle jag istället tagit upp händerna och skapat ett scenario av de hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som jag alltid skrivit i ban överklagningar så tar jag alltid lärdom av mina bans och det gör jag nu. Jag förstår vad jag gjorde fel och är inte stolt över de men alla gör fel ibland.

Jag vill också påpeka att jag inte har haft krimvarningar eller blivit bannad på länge eftersom jag menar det jag skriver och varje gång jag blir bannad så strävar jag efter att inte göra samma misstag två gånger om och kommer jag fortsätta göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka