Accepterad BiggieByn | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BiggieByn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Cali Tapper

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 1999

Vad heter du på discord? Biggie#2422

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vadagar allt från kl 12 till 00-01
Helger till och från hela dagar och hela nätter

Hur länge har du spelat på Unive? snart en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt hade ja tagit på mig uppgifter såsom att kicka folk som lallar eller liknande typ av oseriös RP
och på ett så sätt sätta en bättre grund i RP här på unive!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För onekligen har jag sätt hur stor servern är och ja tror ni tackar ja till all hjälp ni kan få o jag är här för att ge min

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att rensa på lallare, såsom folk som inte lyder reglerna

Varför ska just du bli servervakt? Jag har varit med i staff team i mesta delen av mitt RP ja känner att jag har den kompetensen o besitter mycket erfarenhet sen innan och som servervakt vill jag bara att servern ska utvecklas i rätt riktning

Varför vill du bli servervakt? Jag vill blir servervakt av anledningen att ja ser mycket folk åka runt och lalla vilket påverkar RP:n nått grovt blir jag godkänd kommer det va min plikt att hålla dessa lallare borta

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kundskaper inom de flesta commands så som Revive/goto etc etc

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång under en 6 dagars period då ja fick ban för jag hade något tecken i mitt namn som inte uppskattades

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka