Nekad Bigge Brothers | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigge Brothers

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malek Elwan

Vad är ditt discord namn? rare8509

Vad är ditt födelsedatum? 2004 07 02

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malek Elwan 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,trivs och modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Namn: Malek Elwan Ålder: 21 Bakgrund: Elias växte upp i en förort till Göteborg, där han snabbt lärde sig att klara sig själv. Hans uppväxt var kantad av ekonomiska svårigheter och en frånvarande far. Efter studenten halkade han in på lite fel bana – småbrott, stölder, och kontakter med mindre ligor. Men efter en vändpunkt när en nära vän dog i ett misslyckat rån, bestämde Elias sig för att lägga det livet bakom sig. Han flyttade till en ny stad för att börja om. Under flera år arbetade han hederligt inom byggbranschen och tog så småningom truckkort och certifikat inom VVS. Samtidigt började han odla ett intresse för mekanik och bilar, något han nu försöker bygga vidare på. Framtidsplaner i RP: Elias vill starta en egen bilverkstad eller jobba sig upp till en ledande roll inom något företag kopplat till fordon eller bygg. Men det förflutna knackar på ibland – gamla kontakter dyker upp, och han slits mellan det lagliga och det kriminella. Det skapar ett naturligt RP-djup där han hela tiden balanserar mellan rätt och fel, vilket öppnar för spännande interaktioner med både polis, kriminella och civila karaktärer. Vill du ha en annan typ av karaktär (t.ex. renodlad kriminell, polis, medicinsk personal, affärsman/kvinna)?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel, där jag fokuserar på att skapa djupa karaktärer och trovärdiga scenarion. Jag är bra på att samarbeta med andra spelare och improvisera, vilket gör att jag kan bidra till dynamiska och minnesvärda RP-upplevelser för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att "vinna" själv, utan snarare för att främja bra rollspel. I vissa scenarion kan det innebära att låta sin karaktär förlora, bli lurad eller till och med dö – om det leder till bättre och mer intressant RP för motparten och helheten. Det handlar om att prioritera berättelsen framför den egna karaktärens framgång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot några RP-regler medvetet. Jag anstränger mig alltid för att följa reglerna eftersom jag vet hur viktiga de är för att skapa en rättvis och rolig spelmiljö. Skulle jag någon gång göra ett misstag, är jag öppen för feedback och lär mig snabbt av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är förbjudet – du får inte tvinga andra spelare till handlingar utan deras möjlighet att reagera. Metagaming är inte tillåtet – du får inte använda information din karaktär inte rimligt kan känna till.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad i RP och lägger stor vikt vid att spela inlevelsefullt och respektfullt mot andra. Jag är också lösningsorienterad och vill bidra till en god stämning både i spelet och i communityt. Min målsättning är alltid att göra RP-upplevelsen så bra som möjligt för alla inblandade.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka