Nekad BIGGBASTA | Ban överklagan [swiipe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Användarnamn: BIGGBASTA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HUNDENV5

Vad är din discord tagg? BIGGBASTA#7529

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logg lämnar staff ärende.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combat loggade när jag var i ett rån vilket är sjukt dumt och onödigt av mig. sen kommer jag in på servern igen och gud tpar till mig och när jag var i staff ärendet crashade mitt internet. och jag fick ingen chans att säga det crashade han bara blacklistade mig direkt. och nu säger dem att jag måste betala för 1 combat logg. vilket jag vet att man inte blir blacklistad av. jag kan förstå att staffen som bannade mig trodde att jag loggade men det gjorde jag inte som sagt crashade mitt internet. Ber om ursäkt för den förra combat logg asså ni ska bara veta hur mycket jag ångrar. men när det crashade i gud ärende det kan jag ju inte göra något åt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i staff ärende sen crashade mitt internet och då trodde antagligen staffen att jag combat loggade men jag gjorde ju inte det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ja jag förstår till 100 proucent att ni banna mig för combat loggen jag gjorde men blacklisten måste ni förstå att jag inte förtjänar för man blir inte blacklistad för en combat logg. det crashade ju som sagt i staff ärendet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tar åt mig väldigt mycket efter varje ban jag får för det suger ju att vara bannad på den här härliga servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första skulle jag absolut inte combat loggat när jag var i rånet. men att det crashade i staff ärende kan jag tyvärr inte göra något åt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag gjort kan man säga kommer aldrig ens få tanken igen att combat logga för jag förstår verkligen att det förstör andras rp upplevelse. så jag kommer verkligen aldrig göra om det. Men det här med blacklisten får ni förstå mig på för att jag förtjänar ju den inte för mitt internet crashade när jag var i gud ärende. Jag förstår om ni nekar min överklagan här för det är ju helt upp till er om jag förtjänar en andra chans. men blacklisten får ni faktist ta bort för som sagt väldigt många gånger crashade jag i gud ärende. och man blir inte blacklistad av en combat logg. så hade verkligen uppskatats om ni tar bort blacklisten för jag förtjänar ju den inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka