Accepterad BigA | Ansökan till servervakt[network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigA

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Användarnamn: BigA

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex P (Vill inte ge ut fullständigt namn)

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2005

Vad heter du på discord? BigA#4180

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kommer jag spela mellan 16:00 - 21:00.
På Helger kommer jag spela mellan 12:30 - 00:00.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill göra Multistaden till en högre RP nivå och göra staden till ett bättre samhälle.
Jag vill också se till att folk i staden sköter sig i staden.
Är väldigt aktiv och sköter mig och vill att folk också ska sköta sig. Om dom inte gör det och jag ser dom inte göra det så kan jag kicka dom och då får dom lära sig av sina misstag.
Jag vet att det är många som FailRP, VDM och RDM och det kanske inte är någon staff i närheten och då kan jag kicka dom och sedan ge staff information om han jag kicka.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bidra med ett bättre samhälle och hjälpa till att sköta staden och göra så att det blir en högre RP nivå och om folk inte sköter sig kickar jag dom. Jag vill också stoppa folk som tex RDM, VDM, FearRP och FailRP och kunna kicka dom och visa att dom har gjort fel.
Det brukar hända mig att jag blir utsatt för något liknande som förstör RP. Som tex när jag försöker råna en person så brukar hen ta min bil och sedan åka där ifrån. Jag vill gärna ta ett snack med dom och prata med staff att dom ska banna snubben.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Ja. 6 gånger.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka