Nekad Big O | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big O

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375985670/

Ditt Hex-ID: 110000118c76206

Vad är din discord tagg? riktigabigo

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-28 172702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Den givna anledningen är "fusk". Vilket jag inte riktigt kan förstå då jag inte använt sådana tredjepartsmjukvaror.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i donationsrummet för att lägga in special inköp med sons. Stängde sedan av datorn och 1 timme eller något efter det var jag bannad. Försökt att få fram något typ av bevis eller få ett snack/öppen konversation med Philip men har visat sig vara otroligt svårt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag inte använt tredjepartsmjukvaror och har inte heller fått någon chans att tala om bannen. Har aldrig innan denna situation ens blivit anklagad för fusk eller fått frågan om en pc check så förstår inte riktigt vad anklagelsen kommer ifrån, kanske att det var en del dåliga scenarion i hel het mellan alla gäng så det blev en del skjutningar, vet inte om något är grundat i det eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har för mig att jag har 3 bans från 2020-2022 för suntförnuft. Min senaste ban var en 3 dagars och staffen som lade den blev bannad just pågrund av den händelsen. Allt som allts tror jag att jag har 4-5 bans under perioden 2020-2024.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt vad jag hade kunnat gjort annorlunda i stunden. Men får jag min unban eller iallafall mitt samtal så ska jag se till att utveckla min rp och inte fokusera på konflikt rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Hade kunnat blåljuga om att jag ska sluta rpa krim och aldrig skjuta igen men det är en lögn för det är krim rpn som är rolig och äventyrlig. Men jag kan säga att jag ska förbättra mig och utveckla mitt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hade varit fint om det iallafall hade funnits möjlighet för ett samtal eller att Philip öppnar dm så det går att hålla en konversation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka