Nekad BIG ASS ANIME | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIG ASS ANIME

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088522869/

Ditt Hex-ID: 1100001433fd675 (Hex)

Vad är din discord tagg? 漢 ᴿ.ᵉ.ˢ.ᵖ.ᵉ.ᶜ.ᵗ. 漢

Vem var det som bannade dig? det var Naounee som banna mig

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? han skrev inte mer än att jag blev bannad för Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig vet jag inte för när jag frågar honom om vrf jag blev bannad säger han att jag va i sandy och körde snabbt men jag va vid Auto och jobbade och sen åkte jag till piren och tågen en rast

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det finns inte mycket och säga mer än att jag var på Auto och jobbade och hade gjort det i 30min och sedan hämtade min gamla arbetas kollega mig och vi åkte till piren och kollade på bilar. Sen startade jag om mitt spel för min kompis sa att jag lagga och då när jag skulle starta upp det igen så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig anser jag att det var en felaktig ban för jag befann mig inte på platsen som Naounee anser mig ha varit på då jag va på auto och sen piren inte sandy

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter mina tidigare bans har jag tagit lärdom och lärt mig av mina misstag och de har inte upprepats igen. Jag gör allt för att ha så bra RP nvå som möjligt och att följa reglerna men ibland kan det bli missförstånd. Efter alla mina tidigare bans har jag blivit godkänd och jag hade blivit glad om det hade hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat ha gjort något annorlunda för jag befann mig inte på platsen som han säg att jag va på. Jag fråga vilken bil jag körde och killen vill it en säga vilken bil jag körde och han säger också att han har klipp men jag får inte ens se klippet som han har.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade kunnat köra ordentligt som Naounee säger att jag inte gjorde aven fast jag va på auto

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka