Accepterad Biffis | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biffis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill inte gå ut med mitt riktiga namn. Kom om ni verkligen behöver det.

Vad är ditt discord namn? gragg__123

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Svensson han är 25 år gammal när han var liten så bode han i en liten by. Erik hade det väldigt enkelt i skolan han det bra med sina vänner men de var lite dåligt med föreldranrna dom bråkade väldigt mycket. Familjen var väldigt tufft föräldrarna dom bråkade ofta och senare där på så skildes Erik föräldrar när han var 15 år gammal, Erik hade många tankar och han ville gärna bli polis och då har han försökt att bli polis för evigt. Erik han är väldigt lung och glad av sig bemöter alltid folk med en snäll och trevlig ton han vet om hur man ska hantera väldigt många och olika situationer. Erik han är väldigt mycket för att kunna hitta många vänner och andra kompisar han gillar att vara ute och hänga på kvällarna som ta en bira och chilla på kvällen. Min karaktär Erik försöker alltid lösa situationer genom social rp och då där de genom att han pratar med den personen som ska göra något. Erik har alltid velat bli polis och nu ska ska han bli det han kan väldigt mycket om polisen han vet hur man hanterar stresiga situationer hur man ska ta hand om fulla personer osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag vill bli medlem på unive för jag tycker det är en bra server. Jag kommer bidra med bra och positiv rp samt rolig rp. Min kompis sa att vi skulle börja spela på Unive och jag har tyckt de har varit roligt och interesant att man får leva sig in i en annan karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska kunna förlora ett scenario för att det ska bli roligt för motpartens.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått servern regler. VDM att man använder sitt fordon som ett vapen, METAGAMING att man använder sig av information som du inte vet i spelet, FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har ungefär 500 timmar på FiveM och 500 av dom timmarna är på Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror det var bra så.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka