Inaktuell Bichis | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bichis

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Ditt discordnamn: Bichis

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? jag e en kompitent och driven människa som skulle kunna hjälpa servern drivas framåt mot dens ljusa framtid

Vad tycker du inte fungerar på Unive? enda jag kommer på är ökade antalet fuskare

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Igenom att hålla extra koll på skjutningar samt PC checka folk om det skulle behövas

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ger alla samma behandling, du särbehandlar inte folk du känner eller folk du ogillar, rätt ska vara rätt och alla ska få samma bemötande

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mitt privata liv går alltid först ifall det händer nått, men den kommer staff arbete sist rp

Hur länge har du spelat på Unive? sen mars 2023 tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit helper på unive innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, ingenting som skrämmer bort mig

Markerar som inaktuell då inget vidare intresse har visats.

Låser och arikverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka