Nekad bic mac | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bic mac

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? 𝓕𝓵𝓪𝓩𝓱

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Olsson han är 24 år gammal. Viktor uppväxt med vänner och familjmedmar. Viktors betyg i skolan va bra han ville bil doktor och mekaniker när han blir äldre. Viktor va bra is skolan han va snälla mot alla elever och lärare. Viktor hade många att vara med när det va rast. Viktor pluggade till alla sina prov han gjorde klar alla sin läxor när han fick dom. Viktor bruka va ute med sina vänner dom bruka cykla och bada med varandra. Viktors intresse va att att mecka med bilar. Viktor bruka fixa bilar med sin pappa Viktor pappa va en bra far. När dom har tråkigt så bruka han hitta på något roligt att göra. Viktor framtidsplaner att bli doktor och att bli mekaniker. Viktor va född i dalarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ärlig/rolig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ att vi säger att jag är polis och det är några kriminella som gör rån och deras bil går dåligt och min går svin bra då ska jag liksom ej bara preja de sen rikta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait det är att du vill ha polisens uppmärksamhet, NLR är att du ejh får komma ihåg något om du har dött eller något efter de, meta är att du tar information utifrån spelet, Vdm är att du använder din bil som ett vapen, rdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat innan och jag kan reglerna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt

Nekad.
Anledning:
utveckla din ansökan, ex berätta mer om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka