Accepterad Bevan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bevan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Bevan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198398078066/

Vad är ditt discord namn? Gåran#3121

Vad är ditt Hex-ID? 11000011a187c72 (Hex)

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Persson. Min karaktär har brunt hår, bruna ögon han är 184 lång och är stark, Han är erfaren av inom service av bilar och delar och söker ett jobb, han vill starta en ny karriär som bilfirma eller Mekonomen. Nu för tillfället hänger han med sina nya kompisar i stan, dom hittar på saker med varandra tex fiska och spela fotboll. Han har hamnat i drogträsket men vill förbättra sig han skulle vilja ha hjälp på något sätt, av sjukvårdare eller psykolog. Han har en äldre bror som heter Frank Persson men dom har ingen kontakt och Martin mamma och pappa bor inte i Sverige dom bor Norge och får inte flytta pga corona. han har ingenstans att bo för tillfället så han bor hos en bra vän som heter Magne Magnum. Hans hobby är att spela fotboll men han ramlade nyligen och stukade foten men läkarna sade att han skulle kunna spela igen efter några dagar. Efter att han hade stukat foten har han inte lätt att gå det leder till att han har svårare att ta sig fram, det finns rätt många personer som är kriminella och då att precis fyllt 30 år så är det farligt på gatorna. Dom ände han kan lita på är sin katt och sin egna bror Frank.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska whitelista mig för att jag kan bidra med bra RP och för att jag kan regler och hur man ska bete sig. Har spelat på många andra servrar där jag varit Bennys chef och Mekonomen chef. Jag har bra erfarenheter inom dom jobben så tycker ni borde whitelista mig.

Hur många timmar har du på FiveM? 260+

Hej jag kommer att godkänna dig! Välkommen till Multistaden!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka