Accepterad BessanIsThick | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088254242/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? DunderBessan#9931

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Nilsson och är 21 år. Erik har haft en väldigt jobbigt uppväxt där hans föräldrar skilde sig vid 13 års ålder och då valde Erik att bli hemlös för att han inte orkade med att bara vara med en av sina föräldrar samtidigt. Hans mamma var den som var mest orolig om han så hon gjorde en hitte annons på honom där den som hittade honom skulle få 100k. Polisen hittade Erik utanför ett Ica Maxi där han satt och tiggde mat och pengar. Polisen frågade varför han rymde hemifrån. Då sa han bara att han mådde dåligt för att dom skilde sig ifrån varandra och han inte ville vara hos hans föräldrar varannan vecka. Så han valde att bo hos en foster familj där han blev illa behandlad och sedan när han blev 18 år så flyttade han till en lägenhet och så ville han börja med drogor och kokain. Så att han ska kunna försörja sig, för nu för tiden så har han fakturor som han inte kan betala av. Så han har inget annat val än att börja känna pengar med hjälp av att sälja drogor osv. När han flyttade hemifrån så träffade han två polare som han började hänga med som heter Marko Svensson, och Bosse Bäring som gjort Eriks liv bättre. Eriks känslor har blivit mer positivare och positivare. Eriks intresse som är fotboll som han gått på sedan när han 7 år. Men efter hans föräldrar skilde sig så valde Erik att sluta för att han började bli deprimerad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till intressanta scenarion på Unive, försöka skapa en mer realistik atmosfär för alla spelare. Jag tar även roleplay väldigt seriöst så nivån kan höjas ett snepp. Jag är dessutom väldigt aktiv nu under tiden då vi gymnasieelever har distansundervisning och har väldigt mycket erfarenhet inom Roleplay så kommer erbjuda en roligare speltid. Tack så mycket för att ni gör den här servern till den bästa jag spelat på!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill skapa roliga scenarion med vänner men även dom jag inte känner. Jag vill även testa på olika jobb som jag inte testat förut. Jag har även längtat på att spela på denna server jätte länge efter jag fick bannen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en kompis i början av Januari och sedan blev jag perma bannad, och vart det i 4 månader men nu är jag tillbaka efter en lång tid.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa så roliga scenarion som det går och så många, jag vill även lära känna personer som jag inte träffat förut. Jag vill även testa på olika Whitelistade jobb so finns på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på Gävleborgs Roleplay Men ska byta helt till denna.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top