Nekad BessanIsThick | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Benjamin

Vad heter du på discord? DunderBessan#9931

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 603 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på Vianor för att dom dels behöver det, av att ingen är aktiv eller jobbar där. Så att folk ska kunna pimpa sina bilar när dom behöver under dagarna. Så jag vill bidra med att anställa aktiva arbetare som gillar att jobba på Vianor och som inte jobbar för pengar. Jag gillar själv även bilar och att fixa en bra look på bilarna, och även träffa invånarna i denna stad och lära känna fler och även fixa nya vänner, av att jag nyligen flyttat tillbaka hit till Unive.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Innan jag flyttade från denna stad så jobbade jag här och varit väldigt aktiv och hade ett bra samarbete med mina kollegor. Så jag vet sakerna man kan göra på Vianor och att man ska ha tålamod, vara trevlig och kunna jobba under stress och det brukar oftast vara under kvällarna. Jag vet vart och hur man pimpar bilar, med färg, fälgar, neon, däckrök, mm.

Under tiden jag jobbade där tidigare så har jag lärt mig att vara trevlig och vänlig och lärt mig av mina misstag från när jag började med Vianor jobbet. Jag har även lärt mig under tiden jag jobbat på Vianor så ska man alltid hjälpa den och ifall man är ny till jobbet så ska man alltid våga fråga sina kolegor om hjälp och även kunna lära sig av andra på jobbet så att sin egna men även andras arbetsinsats utvecklas, det är en stor del av detta jobb enligt mig. Teamwork makes the dream work.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Nilsson och är 21 år. Erik har haft en väldigt jobbigt uppväxt där hans föräldrar skilde sig vid 13 års ålder och då valde Erik att bli hemlös för att han inte orkade med att bara vara med en av sina föräldrar samtidigt. Hans mamma var den som var mest orolig om han så hon gjorde en hitte annons på honom där den som hittade honom skulle få 100k. Polisen hittade Erik utanför ett Ica Maxi där han satt och tiggde mat och pengar. Polisen frågade varför han rymde hemifrån. Då sa han bara att han mådde dåligt för att dom skilde sig ifrån varandra och han inte ville vara hos hans föräldrar varannan vecka. Så han valde att bo hos en foster familj där han blev illa behandlad och sedan när han blev 18 år så flyttade han till en lägenhet och så ville han börja med drogor och kokain. Så att han ska kunna försörja sig, för nu för tiden så har han fakturor som han inte kan betala av. Så han har inget annat val än att börja känna pengar med hjälp av att sälja drogor osv. När han flyttade hemifrån så träffade han två polare som han började hänga med som heter Marko Svensson, och Bosse Bäring som gjort Eriks liv bättre. Eriks känslor har blivit mer positivare och positivare. Eriks intresse som är fotboll som han gått på sedan när han 7 år. Men efter hans föräldrar skilde sig så valde Erik att sluta för att han började bli deprimerad. Erik har under hela sitt liv varit intresserad av bilar och att pimpa dom, och fixa dom så att dom blir snygga. Erik drömmer förtillfäligt om att börja jobba på Vianor och ska göra allt i hans makt att bli chef där.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-14 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka