Nekad berz1n13 | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? berzin1345

Vem var det som bannade dig? makavelli och valentino

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-17 203605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för makavelli och jag bråkade samt valetino ogillade mig så dom bannade mig utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spelade r6 och det va exat innan makavelli och jag kom in i en liten bråk i chatten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va rätt och felaktigt som sagt vi bråkade men det va ingen staff diss de va ba att båda ogillade mig och bannade mig utan anledning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp.har också blivit bannad tidigare men vissa har varit felaktiga och vissa har inte det men kommer tyvärr inte ihåg vad jag har blivit bannad för men om jag blir banna försöker jag allt tänka på varför jag gjorde det så att jag kan förbättra mig till nästa gång, kollar igenom regel igen och läser in den så att jag kan det så att det inte ska upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? slutat vara hetsig aa eller att vi båda slutade bråka hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka