Nekad Berry Stensson | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Berry Stensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BerntBerntsson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonne

Vad är ditt discord namn? Jonne#2998

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 1991

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Berry Stensson är 30år gammal och föddes 1991-02-17. Både hans föräldrar jobbade som sophanterare och kvällstimmarna så drack dem sig till sömns. Berry skötte inte skolan så bra när han var ung, pågrund av hans umgänge och umgås fortfarande med samma folk som han gjorde under skolgången. Berry har ett intresse för Bilar&fiske men hade aldrig råd med sitt intresse som ungdom. Berry försöker skrapa ihop till en bil och lite fiske saker för att kunna åka ut och göra sina drömmar sanna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill utveckla min RP. Vill kunna hjälpa till med att utveckla eran server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Blev intresserad pågrund av det är en seriöst server.

Hur hittade du Unive?
Kollat streamers och dem rekommenderade denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att göra roliga, Spännande och seriösa scenarios. vill bli igenkänd av folket och vill rpa seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill bli krim. ha roligt och sprida glädje till folket.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men har testat olika server men ingen som jag fastnade för förän tills jag kom in på unive.

Senast ändrad:
Tillbaka