Nekad Berry Stensson | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berry Stensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BerntBerntsson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonne

Vad är ditt discord namn? Jonne#2998

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 1991

Berätta om din karaktär. Berry Stensson. Hade en tuff uppväxt tillsammans med sin bror Hasse och sina föräldrar. Berry's föräldrar var alkolister så Berry tog hand om sin Bror så gott han kunde. Berry & hans bror hade samma intressen, Deras intressen var bilar & fiske, fiskade så ofta dem kunde. Berry testade droger i tidigt ålder och fastnade på det, tillsslut fick han hjälp med sina droger och flyttade till en ny stad där han värkar trivas, Han letar efter jobb och hoppas på att få ett jobb där han kan utveckla sina kunskaper och skaffa sig nya vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag tycker om servern för den är realistiskt.
jag kommer att bidra med är att rappotera buggar, tips och ideér

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det jag fastnat mest för på Unive är att det är den realistiska servern på svenska listan.

Hur hittade du Unive? Kollade runt på Fivem's server list och ni ligger top 1 på svenska.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Komma bort från verkligheten, koppla bort tankarna och kunna vara en annan person för stunden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt personliga mål är att finnas för staden göra den till en bra plats där alla trivs och visar respekt till varandra, mitt offentliga mål är att bygga min karaktär uppåt i (rank) börja med små jobb och sedan få större jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej håller mig endast åt en server åt gången. Stannar så länge jag är välkommen på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka