Nekad Berrra | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Berrra

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013085066/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Persson

Vad är ditt discord namn? Berrrish#3460

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Berra Meduza är 21år gammal och har för en vecka sedan flyttat hit till Unive city. Och Berra har alltid haft ett stort intresse utav olika raggar bilar vilket han fortfarande har. Berra hade det ganska tufft när han var liten och bodde med sina föräldrar för både hans pappa och mamma slog han för att han inte gjorde någon läxa. Och det ända han gjorde när han hade kommit hem efter skolan var att sätta sig framför sin dator/telefon. Berra blev också mobbad när han var 7år tills han vart 9 då han byte skola. Men Berra vill vända på sitt liv och börja ett nytt liv. Han var ganska intresserad av att bli mekaniker eller jobba på postnord. Hans dröm är att en dag äga en sådan firma. PÅ fritiden tycker han om att vara med kompisar och köra bil. Berra är väldigt positiv av sig och är väldigt snäll mot alla, något han har fått med från sina tidigare dagar. Med en stark vilja att börja ett nytt kapitel i sitt liv flyttar han alltså till Unive med knappt några pengar och inga vänner och hoppas på att starta upp ett bättre liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på just denna servern för att jag kan bidra med roliga scenarion som är roliga för båda sidorna och jag är en nykommen till rp fast tar mycket hjälp från min sociala förmåga, som kan bidra med bra och rolig rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att det är den bästa servern i Sverige just nu och att jag har hört mycket bra ifrån andra om just denna server. Och ni verkar ha ett bra RP på hög nivå.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat runt lite på svenska servrar och hittade Unive tillslut och såg att det var en bra mängd folk och det är det jag tycker är roligt när det är mycket folk inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och hjälpa folk med det dom behöver hjälp med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha många bilar och tjäna bra och hjälpa mänsikor

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag kör bara Unive nu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det

Tillbaka